Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://olsztynek.naszops.pl

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie nie zapewniono poprawnie sformułowanej alternatywy dla treści nietekstowej.
  • Dokumenty do pobrania są niedostępne
  • Dla informacji brak właściwej relacji
  • Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.

Treści nieobjęte przepisami

  • Niektóre materiały niedostępne cyfrowo zostały wytworzone przez inne podmioty. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dyrektor — mejlowo dyrektor@olsztynek.naszops.pl lub telefonicznie 895192694.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku, ul. Niepodległości 19, 11-015 Olsztynek
  • mejl: sekretariat@olsztynek.naszops.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku, ul. Niepodległości 19, 11-015 Olsztynek:

W budynku znajdują się w wejścia. Jest podjazd dla wózków. Dostępny jest schodołaz.

Brak windy. Schody posiadają spocznik.

Są pochylnie. Brak platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

Przy budynku jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Jest możliwość wyjścia dla osoby niepełnosprawnej

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Raport o stanie zapewnienia dostępności 2025

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Czerwiec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny